Zanim skontaktujesz się z nami, poznaj zasady jakimi się kierujemy w pracy z klientami. Dzięki temu oszczędzimy czas i zapewnimy optymalne warunki współpracy.

  • Działamy profesjonalnie i tego samego oczekujemy od Ciebie.
  • Oczekujemy bieżącego kontaktu i stałego zaangażowania. Tylko w ten sposób nasze wspólne wysiłki przyniosą zamierzone efekty, a współpraca będzie optymalna.
  • Jeśli wysyłamy Ci zapytanie, prośbę o brakujące materiały, czy projekty do oceny lub akceptacji wymagamy jasnej odpowiedzi i adekwatnej reakcji. Ich brak utrudnia i spowalnia naszą pracę, a tym samym szkodzi Tobie.
  • Wszelkie uwagi, komentarze, poprawki i modyfikacje projektów przyjmujemy tylko w formie pisemnej (lub obrazowej), nigdy telefonicznej. Pozwala to na uniknięcie nieporozumień i lepsze rezultaty
  • Nie przygotowujemy ofert bez uprzedniego określenia zakładanego budżetu. W ten sposób od razu będzie jasne, jakie działania są możliwe do wdrożenia od zaraz, a oferta nie będzie ani przeszacowana ani niedoszacowana.
  • Współpracujemy tylko po podpisaniu szczegółowej umowy (zakres prac, terminy, płatności, prawa użytkowania itd) a rozliczamy się wg ustalonego harmonogramu płatności. Rozpoczynamy kolejny etap realizacji po nie wcześniej niż po dokonaniu płatności.
  • Faktury wystawiamy dopiero po opłaceniu wcześniej wystawionej pro formy. Faktury wystawiane są w dniu otrzymania płatności.
  • Jeżeli wymagasz od nas terminowości i wywiązywania się z ustaleń, my tego samego oczekujmy od Ciebie. Oznacza to, że przesyłane pro formy będziesz opłacać w terminie. Zasada wzajemności działa w dwie strony.

Czy Kobrado pomoże Twojej firmie?

Dowiedz się kiedy i jak marketing pomaga w biznesie.

Stara dobra "Agencja Reklamowa" odeszła w niepamięć lub odpoczywa na prowincji. Cyfrowe rewolucje przyniosły nowy model współpracy pomiędzy "Przemysłem Reklamowym" a biznesem. Drogie kampanie reklamowe w mediach masowych to już niewielki procent naszej pracy, teraz każdy może być usłyszany - jest tylko  jeden warunek: musi mieć coś ciekawego do powiedzenia i musi to powiedzieć dobrze. Inaczej przepadnie w gigantycznym szumie informacyjnym.

Aktualne wyzwania marketingowe firm to już nie wysokość budżetu reklamowego ale długofalowa strategia komunikacji, satysfakcja i lojalność klientów, rozwój marki. Nowa sytuacja wymaga zmiany podejścia: tylko planowe i konsekwentne działanie przynosi oczekiwany rezultat - działania od pomysłu do pomysłu są krótkotrwałe i prawie zupełnie nieskuteczne.

01

Marketing - nastawienie długodystansowca

Aby przebiec maraton trzeba trenować regularnie, z intensywnością odpowiednią do oczekiwanego wyniku. Wspólnie z Tobą przygotujemy plan treningu i będziemy z Tobą biec aż do mety. Dzięki nam masz pewność, że nie porzucisz treningów oraz ze nie pomylisz drogi.
  • Świadomość celu: Ty i Twój zespół chętniej zainwestujecie swój czas w markę wiedząc że jest to długofalowa inwestycja a nie jednorazowe przedsięwzięcie. Silna marka jest w interesie wszystkich Twoim, Twojego zespołu, Twoich klientów i kontrahentów.
  • Praktyka czyni mistrza: Praca ze stałym partnerem pozwala na lepsze planowanie i zarządzanie pozwalając osiągać optymalne rezultaty przy większej efektywności.
  • Druga para oczu: Kiedy wspólnie z klientem analizujemy szczegóły planowanych działań; często, dzięki świeżemu spojrzeniu, znajdujemy pominięte wcześniej możliwości rozwoju lub optymalizacji ich biznesu. Ustawianie prawie idealne: klient  skupia się na prowadzeniu biznesu, my zabezpieczamy mu marketing i komunikację.
02

Nasi Klienci - sól biznesu

Każdy biznes to ludzie ale nie każdy człowiek to biznes. Tak jak w życiu znalezienie odpowiedniego partnera w biznesie nie zawsze jest łatwe i oczywiste. Długotrwała współpraca przynosi największe korzyści obu stronom dlatego preferujemy klientów którzy:
  • Mają własne zdanie i własną wizję. Pracujemy z partnerami którzy mają konkretną wizję rozwoju swojego biznesu. Łatwiej szukać drogi do celu kiedy jest on określony niż kiedy trzeba go najpierw sformułować.
  • Lubią i chcą współpracować. Każda współpraca to suma wkładu wszystkich uczestników. Słaba współpraca i pasywność ze strony klienta to konkretne opóźnienia, wyższe koszty, frustracja i w rezultacie gorszy efekt końcowy. Pracujemy z naszymi Partnerami a nie dla nich.
  • Zaufanie. Każda forma współpracy wymaga zaufania. Jeśli wiesz lepiej od nas czego Ci potrzeba to powinieneś zrobić to sam lub zlecić swojemu pracownikowi.  Rezultat naszej pracy nie musi się podobać (choć często tak jest), nasze zadanie to skutecznie wspomagać twój biznes - chcemy dawać Ci możliwie najlepsze rozwiązania problemów a nie najładniejsze.
  • Szacunek. My szanujemy wysiłek jakim jest prowadzenie biznesu i tego samego oczekujemy od naszych partnerów. Jeśli nie jesteś pewien że wydatki przeznaczone na komunikację czy rozwój marki mają sens, po prostu nie rób tego. Unikniesz w ten sposób niepotrzebnych nieporozumień i zgrzytów.
03

Nasz wkład w Twój biznes

Długofalowa współpraca to także ciągły, codzienny wysiłek z naszej strony. Oprócz naszej wiedzy, umiejętności i doświadczenia zawsze oferujemy :
  • Świetny zespół. Nasi pracownicy, szczególnie Ci którzy pracują bezpośrednio z klientem, doskonale rozumieją czym jest prowadzenie biznesu, staramy się aby kluczowe rozmowy i ustalenia z Klientami były prowadzone osobiście przez naszego szefa i właściciela Krzysztofa Zielińskiego
  • Nie boimy się wyzwań. Jesteśmy wynajęci aby osiągać dla Ciebie wyznaczone cele a nie żeby gadać się przy kawie. Zdarza się więc, że natrafiamy na opór ze strony konkretnych pracowników lub całych działów. Marketing a tym bardziej branding sięga dużo dalej niż sprzedaż w następnym kwartale i wymaga sporo dodatkowego wysiłku.
  • Identyfikujemy problemy. Znajdujemy rozwiązania. Nasze rozwiązania nie są z księżyca lecz zawsze są skrojone na miarę konkretnego klienta i jego możliwości. Choć dysponujemy dużym potencjałem kreatywnym, myślimy praktycznie i "biznesowo".
TOP