Co robimy a czego nie ?

Rosnąca rozmaitość dostępnych mediów i sposobów komunikacji z konsumentami oraz gwałtowny i ciągły rozwój technologiczny powodują coraz węższą specjalizację w branży komunikacji marketingowej. Jest to duże wyzwanie i dla nas i dla klientów, jednak nie dajemy się zwariować. Aby zachować wysoki poziom jakościowy nie tracimy czasu na pogoń za nowościami lecz skupiamy się na tym to co zawsze robiliśmy bardzo dobrze, a do pozostałych zadań mamy wyspecjalizowanych współpracowników.

To świetnie robimy sami:

  • Branding: tworzymy wyróżniające się, atrakcyjne i trwałe marki, które pomagamy rozwijać i wzmacniać
  • Re-branding: pomagamy odświeżyć lub odbudować istniejące marki
  • Naming / Re-naming: unikatowe i wpadające w ucho nazwy i slogany dla firm, produktów, usług.
  • Loga / identyfikacje wizualne: wszystkie materiały komunikacji firmy
  • Fotografia i Video: reklamowe, produktowe.
  • Ciekawe i intuicyjne strony i sklepy internetowe
  • Reklamy i materiały marketingowe: drukowane i cyfrowe
  • Projektowanie graficzne: opakowania, oznakowanie firmy, stoiska targowe, pojazdy itp.
  • Copywriting: dobre teksty i content marketing
  • SEO (pozycjonowanie w wyszukiwarkach): analityka i optymalizacja
  • Adwords: kreacja, optymalizacja, zarządzanie
  • Wszystkie usługi oferujemy w wersji polskiej i angielskiej

A to świetnie zrobią dla Was nasi współpracownicy:

  • Media społecznościowe
  • PR i wydarzenia
  • Analiza i zakup mediów
  • Badania konsumenckie ilościowe i jakościowe
  • Doradztwo dla eksporterów i materiały marketingowe na rynki:
    niemieckojęzyczne, francuskojęzyczne, hiszpańskojęzyczne, arabskojęzyczne, czeski i słowacki

Na czym nam zależy:

Jesteśmy otwarci na wyzwania ale zawsze pamiętamy o jednej zasadzie: naszym celem jest osiąganie zamierzonych przez klienta rezultatów zatem nasza uwaga jest tam gdzie Twój problem biznesowy a nie nasze kreatywne ego. Naturalnie zależy nam aby nasze realizacje były atrakcyjne i dobrze zaprojektowane ale wiemy że najlepszy nawet projekt jest bezużyteczny jeśli będzie biznesową klapą.

Klienci których nie obsługujemy:

  • klient który sam wie lepiej jak to zrobić - nasza wiedza nie jest Ci przydatna
  • klient który chce wysokiej jakości za niską cenę - rabunkowa eksploatacja to krótkotrwały biznes
  • klient który nie dotrzymuje ustaleń -  nieprzewidywalność niszczy jakość

Zapytaj

Z przyjemnością wyślemy Ci ofertę.

TOP