Co robimy a czego nie ?
Rosnąca rozmaitość dostępnych mediów i sposobów komunikacji z konsumentami oraz gwałtowny i ciągły rozwój technologiczny powodują coraz węższą specjalizację w branży komunikacji marketingowej. Jest to duże wyzwanie i dla nas i dla klientów, jednak nie dajemy się zwariować. Aby zachować wysoki poziom jakościowy nie tracimy czasu na pogoń za nowościami lecz skupiamy się na tym to co zawsze robiliśmy bardzo dobrze, a do pozostałych zadań mamy wyspecjalizowanych współpracowników.
To świetnie robimy sami:
- Branding: tworzymy wyróżniające się, atrakcyjne i trwałe marki, które pomagamy rozwijać i wzmacniać
- Re-branding: pomagamy odświeżyć lub odbudować istniejące marki
- Naming / Re-naming: unikatowe i wpadające w ucho nazwy i slogany dla firm, produktów, usług.
- Loga / identyfikacje wizualne: wszystkie materiały komunikacji firmy
- Fotografia i Video: reklamowe, produktowe.
- Ciekawe i intuicyjne strony i sklepy internetowe
- Reklamy i materiały marketingowe: drukowane i cyfrowe
- Projektowanie graficzne: opakowania, oznakowanie firmy, stoiska targowe, pojazdy itp.
- Copywriting: dobre teksty i content marketing
- SEO (pozycjonowanie w wyszukiwarkach): analityka i optymalizacja
- Adwords: kreacja, optymalizacja, zarządzanie
- Wszystkie usługi oferujemy w wersji polskiej i angielskiej
A to świetnie zrobią dla Was nasi współpracownicy:
- Media społecznościowe
- PR i wydarzenia
- Analiza i zakup mediów
- Badania konsumenckie ilościowe i jakościowe
- Doradztwo dla eksporterów i materiały marketingowe na rynki:
niemieckojęzyczne, francuskojęzyczne, hiszpańskojęzyczne, arabskojęzyczne, czeski i słowacki
Na czym nam zależy:
Jesteśmy otwarci na wyzwania ale zawsze pamiętamy o jednej zasadzie: naszym celem jest osiąganie zamierzonych przez klienta rezultatów zatem nasza uwaga jest tam gdzie Twój problem biznesowy a nie nasze kreatywne ego. Naturalnie zależy nam aby nasze realizacje były atrakcyjne i dobrze zaprojektowane ale wiemy że najlepszy nawet projekt jest bezużyteczny jeśli będzie biznesową klapą.
Klienci których nie obsługujemy:
- klient który sam wie lepiej jak to zrobić - nasza wiedza nie jest Ci przydatna
- klient który chce wysokiej jakości za niską cenę - rabunkowa eksploatacja to krótkotrwały biznes
- klient który nie dotrzymuje ustaleń - nieprzewidywalność niszczy jakość