W dzisiejszej ultra szybkiej komunikacji obraz fotograficzny posiada właściwość dzięki której pozostanie dominującym medium, mianowicie: odpowiednio wykorzystana fotografia jest w stanie przekazać olbrzymią ilość informacji w ułamku sekundy. Kiedyś amerykańscy naukowcy wyliczyli że 1 fotografia zastępuje około 1000 słów (jak tylko znajdę wiarygodne na temat tych badań niezwłocznie zaktualizuję ten wpis ;-). Na użytek tego

Branding

Dziś krótko ale na długi temat: branding Budowanie i rozwijanie marki czyli Branding jest jednym z głównych narzędzi współczesnego marketingu. Definicja marki Wg klasyka marketingu Philipa Kotlera marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ich grupy i wyróżnienia ich spośród konkurencji. Powyższa definicja coraz mniej

Cyfrowa rewolucja zmienia świat z niespotykaną szybkością. Eksplozja nowych mediów i sposobów komunikacji spowodowała że, tradycyjny model marketingu czyli PLAN MARKETINGOWY i AGENCJA REKLAMOWA staje się coraz bardziej nieadekwatny do sytuacji, tak samo jak książki telefoniczne czy odtwarzacze dvd czy faxy. Z roku na rok tradycyjne reklamy w mediach masowych tracą skuteczność. Jak skutecznie dotrzeć do odbiorcy

TOP